Hírek
Szeretnénk, ha az ünnep gondtalan lenne, és elkerülne mindenkit a bosszankodás, hogy nem érkezett meg a csomagja. Ezért összegyűjtöttünk néhány hasznos tudnivalót, amelynek birtokában elkerülheted a csalódást.
Rendelésleadás és a termékátvétel az ünnepi szezonban
Házhoz, illetve csomagpontra történő szállítást választó vásárlóinknak JAVASOLJUK, hogy legkésőbb december 16-ig adják le rendeléseiket. A rendelések feldolgozása a beérkezéstől számított 2 napon belül megtörténik, sajnos azonban garanciát nem tudunk vállalni a csomagok karácsonyig történő kézbesítésére, hiszen ez a futárszolgálatok terheltségétől függ.
Szilveszter előtti szállítás
Rendelés leadás utolsó napja (várhatóan szilveszter előtti szállítással): 2022.12.26. 24:00
Bolti, személyes átvétellel leadott rendelés: december 20-án 14:00 óráig.
Aki valamelyik üzletünkben szeretné átvenni rendelését karácsony előtt, az legkésőbb december 20-án 12 óráig tegye meg, hogy át tudja venni legkésőbb december 23-án.
Rendelés leadás utolsó napja (várhatóan szilveszter előtti szállítással): 2022.12.27. 24:00
Üzleteink nyitvatartása
FONTOS! Kérjük, vedd figyelembe, hogy csak azon rendelések feldolgozását kezdjük meg, amelyek kiegyenlítése megtörtént (a kívánt összeg beérkezett bankszámlánkra). Amennyiben lehetséges, válaszd a bankkártyás vagy az utánvétes fizetési módot.
Kiszállítás
A szállítási határidők szállítópartnereink leterheltségétől függően egyes estekben akár jelentősen is meghosszabbodhatnak.
Mi természetesen mindent megteszünk annak érdekében, hogy a megrendelt csomag időben célba érjen, így időben összecsomagoljuk a megrendelt termékeket és időben át is adjuk azokat szállítópartnereink számára.
Személyes átvétel üzleteinkben
Fontos, hogy az online rendelés nem azt jelenti, hogy a rendelés azonnal átvehető!
Mindhárom üzletünkben (C+C Bolt, GoodSpirit Shop Belváros, GoodSpirit Shop Etele) A megrendelt terméket KIZÁRÓLAG csak az átvételi információról küldött e-mailt követően lehet átvenni.
Rendelésfeldolgozás
A hozzánk beérkező rendelések feldolgozása folyamatos, és sorrendben történik. A kiszállítás folyamatosan zajlik egészen karácsony és szilveszter előtti napig.
A folyamatosan változó készletek miatt előfordulhat, hogy bizonyos termékek csak nehezen vagy egyáltalán nem lesznek elérhetőek.
A rendeléseket a visszaigazolástól számított 7 naptári napig tartjuk aktívnak, utána az át nem vett rendeléseket töröljük.
2023-as kóstolóink:
Kedvcsináló videó a kóstolókhoz: